Chì avete bisognu di sapè per persunalizà una scatula di imballaggio di u produttu?

Quandu parechji cummircianti cunsultate a persunalizazione di scatula di imballaggio, avaranu stu dubbitu.Ùn sanu micca cumu truvà u fabricatore è quali documenti furnisce.Ùn importa micca ciò chì a persunalizazione di scatula di imballaggio di u produttu hè, prima di tuttu, avemu bisognu di capiscenu u prucessu discatula di imballaggiopersunalizazione.Questu evitarà qualchi fossa innecessaria.Eccu una introduzione dettagliata di cumu truvà u fabricatore per persunalizà a scatula di imballaggio è cunsultate u prucessu di basa di persunalizazione di scatula di imballaggio.

1
1 、 Forniteci i vostri prudutti.Per i vostri prudutti, avemu una squadra di disignu è struttura prufessiunale per cuncepisce scatuli di imballaggio persunalizati chì vi soddisfanu.Sì avete u vostru propiu designer, pudete ancu mandà u documentu direttamente.
2 、 Se tenete una scatula adattata per u vostru pruduttu, pudete piglià ritratti o mandà a scatula à u nostru fabricatore di persunalizazione di scatula, è cuncepemu a scatula secondu a scatula chì furnite.
3 、 Pudemu dà una citazione precisa solu quandu furnimu e specificazioni è dimensioni di a scatula di imballaggio + carta è spessore (o altri materiali) + stile + metudu di stampa + prucessu di stampa + quantità persunalizata + prucessi supplementari, etc. Hè assai impurtante. Più a quantità hè, u prezzu hè più bassu. Perchè implica questioni cum'è a tarifa di edizione, a tarifa di startup, a perdita, etc.), pudemu ancu dà suggerimenti è guida nantu à prucessi specifichi!
1. Taglia di specificazione di u produttu.Lunghezza * larghezza * altezza.
2. Determina u materiale.Cuir, imballaggio esternu di tela, cartone + carta speciale / carta doppia di rame / ecc
3. Determinate u stilu di a scatula di imballaggio.Scatola di cassetti, scatula di copertura mundiale, scatula flip, scatula in forma, scatula di personalità
4. Determinate l'accessori di a scatula di imballaggio.Cum'è borse, vassoi interni, sacchetti interni è scatuli di imballaggio di trasportu
5. Determinate u modu di stampa + flussu di prucessu.Goffratura + serigrafia / UV locale / goffratura / stampatura d'oru / stampatura d'argentu
6. Pruvazioni.A causa di a particularità di l'imballu, i clienti ùn anu micca cuncettu intuitivu di l'apparenza di a scatula di imballaggio.Pudemu cuncepisce rendering o campioni fisici per voi, è poi mandà à voi per cunferma.Inoltre, se portate u vostru propiu disignu, avete bisognu di mandà i vostri documenti à noi.
7. Cunfirmà l 'ordine.Dopu avè cunfirmatu chì a mostra (scatola di imballaggio) hè curretta, pudete fà un ordine cun noi è a cumpagnia principiarà a produzzione persunalizata di a scatula di imballaggio.
8. Consegna.
9. Cunfirmà u ricivutu.
U sopra hè un prucessu di persunalizà una scatula di imballaggio di u produttu.Pudete dumandà nantu à questu secondu i vostri prudutti.Di sicuru, pudete persunalizà a scatula di imballaggio per truvà i cummircianti surghjenti cù forza.In fondu, pò guarantisci a qualità di i vostri prudutti.Se vulete sapè di più nantu à a persunalizazione di scatula di imballaggio, pudete attentuKaierdaimballaggio.


Tempu di Postu: Dec-23-2022