Sette prucessi di fabricazione di scatula di imballaggio di rigalu

Sette prucessi principali di fabricazione discatuli di imballaggio di rigalu.A piccula maglia di imballaggi di rigalu crede chì i scatuli di imballaggi di rigalu sò diffirenti da i rigali tradiziunali.Una seria di divertimentu è servizii accuratamente selezziunati sò inclusi in i scatuli di rigalu scelti da sè stessu, è ciò chì hè presentatu hè una sperienza unica è maravigliosa.In generale, a scatula di rigalu esperienziale opzionale hè chjuca è squisita in apparenza.Ogni scatula di rigalu cuntene belle carte o manuali opzionali, chì rapprisentanu più di una decina d'imprese è i so servizii.U destinatariu hè liberu di sceglie un serviziu chì li piace.Ci hè ancu una carta di sperienza per verificà l'identità è l'attività di libru, in modu chì pudete riservà è gode di l'esperienza gratuitamente.

2
Prucessu di fabricazione di scatula di imballaggio di rigalu:
1. Design, mudelli di cuncepimentu secondu i bisogni, a cultura è e caratteristiche di u produttu
2. Proofing, facennu campioni sicondu drawing.Oghje, i scatuli di rigalu prestanu attenzione à l'apparenza bella, cusì u culore di a versione hè ancu variatu.Di solitu, un stile di scatula di rigalu ùn hà micca solu quattru culori basi, ma ancu parechji culori spot, cum'è l'oru è l'argentu
3. L'imballaggio di cesti di bambù fatti à a manu hè pura è originale, cù un disignu novu, durabilità, pocu carbonu è prutezzione ambientale.Pò esse largamente utilizatu in l'imballaggio di i prudutti agriculi è sideline cum'è frutti, fungi, ova, manciari è prudutti curati.
4. Sceglie cartone.U cartone di scatula di rigalu generale hè fattu di cartuni o cartuni longu.Imballaggio di vinu di alta qualità è cartoni di imballaggio di rigalu.U cartone cù un spessore di 3 mm à 6 mm hè generalmente usatu per incolla manualmente a superficia decorativa esterna è incollamentu.
5. Per stampà è scatuli di rigalu, solu carta di imballaggio di stampa hè aduprata.A muntatura di carta ùn pò micca esse stampata, ma à u più hè solu tinta.Perchè i scatuli di rigalu sò scatuli di imballaggi esterni, u prucessu di stampa hè assai altu, è e differenze di culore, spots di tinta, è stencils, chì affettanu l'estetica, sò i più tabù.
6. Trattamentu di a superficia.A carta di imballaggio di scatula di rigalu di solitu necessita di trattamentu di a superficia.I cumuni sò sopra a cola lucida, sopra a cola muta, sopra UV, sopra l'oliu gloss è sopra l'oliu mutu.
7. Beer, a biera hè un ligame impurtante in u prucessu di stampa.Per fà a cerveza precisa, duvete fà u muffa di u cuteddu precisu.Se a cerveza ùn hè micca precisa, a cerveza hè preghjudiziu, è a cerveza cuntinueghja, queste affettanu u prucessu sussegwente.
8. In generale, i materiali stampati sò muntati prima è dopu a biera muntata, ma a scatula di rigalu hè muntata prima è dopu a biera.Da una banda, a scatula di rigalu hè a paura di l'imballaggio di carta.Per d 'altra banda, a scatula di rigalu presta attenzione à a bellezza generale.U muntatura di carta di scatula di rigalu deve esse fatta à manu per ottene una certa bellezza.


Tempu di Postu: 04-Jan-2023